reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Robert Klír

Robert Klír

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Som obyčajný človek (nie taký od pána Matoviča), ktorý má už dlhšiu dobu pocit, že sa chce podeliť aj s ostatnými o svoje názory a postoje k aktuálnym, nie len spoločenským, udalostiam. Zoznam autorových rubrík:  Čriepky z KošícČriepky zo životaZahraničná politikaDomáca politika

reklama

Čriepky zo života

100 metrov pre nádych  alebo  Kto sa ku mne pridá?

Robert Klír

100 metrov pre nádych alebo Kto sa ku mne pridá?

Pred pár dňami skončil starý rok a prišiel nový. Ľudia sa vtedy trošku zastavia bilancujú, aký bol, čo nám priniesol.

  • 6. jan 2022
  • Páči sa: 3x
  • Prečítané: 322x
  • 0
Výrobcovia a díleri drog vs. konzumenti

Robert Klír

Výrobcovia a díleri drog vs. konzumenti

Cinky, ako ho familiárne volajú nie len kolegovia, patrí k nezabudnuteľným hercom hlavne kvôli svojmu nezameniteľnému hlasu v dabingu. O to viac ma mrzí, že asi nebudem jeho hlas počuť dlhšiu dobu. Včera som totiž, tak ako aj mnohí iní, zaregistroval informáciu o tom, že herec Dušan Cinkota bol opätovne odsúdený za drogovú trestnú činnosť. To že bol odsúdený ma zaskočilo, lebo som si myslel, že už je ako sa hovorí za vodou, ale nebolo to až také zarážajúce ako to, čo sa ďalej dialo okolo celej kauzy. Súd by podľa všetkých pravidiel zdravého rozumu nemal brať do úvahy to, že ide o slovensky známu osobu na jednej strane a neznámeho výrobcu drog na druhej strane. Mal by brať do úvahy to, že boli súdení výrobca a díler drog v jednej osobe a konzument drog.

  • 2. mar 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 272x
  • 28
Greenpeace? alebo príbeh, ktorý ma prinútil zamyslieť sa

Robert Klír

Greenpeace? alebo príbeh, ktorý ma prinútil zamyslieť sa

Denne mi chodí množstvo elektronickej pošty alebo ak chcete e-mailov a samozrejme som rád keď mi niekto pošle niečo dobré. Chodí mi veľa slušných či menej slušných vtipov, či obrázkov, ale dnes mi moja bývalá kolegyňa a priateľka v jednej osobe poslala niečo veľmi zaujímavé. Tento príbeh ma vrátil k nostalgii detstva, ale hlavne prinútil ma zamyslieť sa. Prečo sa chcem o túto stánku svojej intimity podeliť? Lebo s myšlienkou príbehu sa nedá inak, len súhlasiť.

  • 8. dec 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 434x
  • 18
reklama
SkryťZatvoriť reklamu