reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Robert Klír

Robert Klír

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Som obyčajný človek (nie taký od pána Matoviča), ktorý má už dlhšiu dobu pocit, že sa chce podeliť aj s ostatnými o svoje názory a postoje k aktuálnym, nie len spoločenským, udalostiam. Zoznam autorových rubrík:  Čriepky z KošícČriepky zo životaZahraničná politikaDomáca politika

reklama

Čriepky z Košíc

Lidé bděte..... alebo ako ľuďom u nás šibe

Robert Klír

Lidé bděte..... alebo ako ľuďom u nás šibe

Roky som už nepísal žiadny príspevok ale nedá mi nereagovať na to čoho je davová psychóza schopná. Jedno porekadlo hovorí, že: „Vesmír a ľudská hlúposť sú nekonečné, no tým prvým som si nie až tak veľmi istý.“

  • 25. okt 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 14
Európske hlavné mesto kultúry alebo Emisie, Hluk a Katastrofa

Robert Klír

Európske hlavné mesto kultúry alebo Emisie, Hluk a Katastrofa

Tento víkend sa začala najkontroverznejšia udalosť posledných rokov, ktorá zasiahla mesto Košice. Vo štvrtok som ako každé ráno vyšiel so svojim psíkom na rannú prechádzku a bol som celkom milo prekvapený, že robotníci pozametali úplne skoro celú Hlavnú ulicu od snehu. Áno bolo to práve vtedy keď sa skoro celé Slovensko morilo s enormnou nádielkou snehu. Košice, teda aspoň Hlavná ulica bola vtedy skoro bez jedinej vločky. Moje ranné prekvapenie však podvečer už skončilo. Prečo?

  • 20. jan 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu